TheLook Border collie

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Kennel TheLook - 11 september 2011 00:43

Efter kastat ut frågan om att öppna bloggen på FB och fick positiv respons direkt är nu bloggen öppen!


Det innebär att alla som äger en TheLook hund har tillgång till inloggning och kan själv uppdatera när dom är ute på äventyr!


Jag vill kunna se massor av filmer, bilder och berättelser från tävlingar och andra resultat här i fortsättningen! Infomration har gått ut till er som har TheLook hund, har ni av någon anledning inte fått den, hör av er! Så skickar jag ut den!


så välkommna nu alla med era inlägg och berättelser och jag ser fram emot en aktiv blogg!


Jag kommer naturlitvis själv även uppdatera här när det händer något nytt.

 

Vi provar detta och jag hoppas och tror det kommer bli kanon bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards