TheLook Border collie

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Dags för en uppdatering.

Av Kennel TheLook - 8 december 2011 18:44

Ja oj nu var det länge sedan och det finns så mycket att skriva, vet inte vart jag skall börja.

Allt har ändrats inget är sig likt. Antagligen oväntat av många.

Jag bor numera i Haninge Kommun, i en liten del som heter Vendelsö. Ja mer än att mitt liv förändrats behöver jag väl inte säga. Men jag trivs här och det känns bra. Som några vet och kanske märkt har Jean flyttat ifrån oss, hon bor nu på en gård i Norge och gör det hon gillar allra bäst, vallar får.


Ja det är bara en av alla grejer, ärligt vet jag inte hur jag skall kunna sammanfatta allt. Men för er som är nyfikna, har jag en blogg ni kan följa mig och allt som hänt senaste tiden, där skriver jag om allt möjligt, om livet, mina dagar och natruligtvis även om hundarna!


http://redhottiffany.blogg.se/


Hälsningar

Nathalie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kennel TheLook - 26 oktober 2011 22:29

Jag (Nathalie) är på besök i stockholm några dagar och idag har vi haft en liten mini träff här för några TheLook hundar. Här kommer lite bilder.   TheLook Black-Ice Dot, TheLook Happy Victory, TheLook Red-Hot BBQ, TheLook Successful Svea, TheLoo...

Av Kennel TheLook - 18 oktober 2011 23:45


  Idag fick jag första agilitybilderna som nån har knäppt på Mike. Tyckte den här var så fin så jag tänkte dela med mig den till er :) Den är ifrån årets KM i Bollnäs när Mike blir klubbmästare i agility. Riktigt kul att han slog till och vann på sit...

Av Kennel TheLook - 10 oktober 2011 19:22


Svea är nu godkänd vallhund. Hon fick 86p. Och så mjuk och fin hon är att köra, hon har verkligen fått det bästa från både Spot och Jean i vallningen.     Izo är uppflyttad till klass 3 i både agility och Hopp, riktigt bra gjort Rebecka!  Gr...

Av Kennel TheLook - 22 september 2011 15:47

Dags att skriva några rader här! Tycker det är jättekul att bloggen är öppen, så kan man följa alla TheLook:are på ett och samma ställe. Asbra!   Igår var jag och Flame iväg och tränade tillsammans med Caroline och Marlene. Caroline har Olivia fr...

Av Kennel TheLook - 20 september 2011 00:15


Tiffany är uttagen till talangtruppen i lydnad nu i höst, och vi ser fram emot lägret som kommer hållas i oktober. Detta är andra TheLook hunden som varit med i Talangtruppen!      ...

Ovido - Quiz & Flashcards